lördag 3 maj 2008

Nyklippt och utan fantasi

Jag har klippt lång page och är väldigt nöjd med det, i alla fall så länge plattångslooken är kvar (ett par timmar till eftersom jag snart ska träna och alltså duscha). Känner mig lite som Gwyneth Paltrow som Margot Tenenbaum i The Royal Tenenbaums.

Annars har jag extremt dålig fantasi och kommer inte på nåt roligt att blogga om för tillfället. Vet inte om det beror på att jag kommit in i nåt slags maniskt jobbsökarskede. Först var det jättetråkigt att söka jobb. Sen blev det på nåt konstigt sätt mitt största intresse. Jag går med i nätverk, bokar luncher med folk jag inte känner för att lära mig hur de fått sina roliga jobb, går på events och söker vissa dagar så många jobb att jag inte direkt skulle ha koll på exakt vad jag sökt om jag blir kallad till intervju.

Men jag kan ju inte ha jobbsökande som mitt största intresse i evighet, så jag hoppas få tillbaka blogginspirationen. Snart.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å, skitasnyggt, jag förstår verkligen att du är nöjd!

Stina sa...

Tack snällis! Jag har tvättat det nu och är fortfarande nöjd, puh!