fredag 14 december 2007

Senaste modet: Öronmuff

Titta. Titta bara! Är de inte bedårande? Mina nya öronmuffar från Burberry. Egentligen var de alldeles för dyra, men jag har i flera år hoppats att pannband, eller ännu hellre öronmuffar, ska bli moderna igen. Jag får så himla ont i öronen så fort det är lite kallt eller blåser och mössa räcker inte. Men med de här muffarna får öronmuffar vara så ute det vill. De är mjuka mot öronen som kaninpäls, de värmer öronen mot den kalla vintervinden, och de är dessutom så stiliga att jag ser classy ut även om jag skulle se muppig ut på samma gång.

2 kommentarer:

Anonym sa...

De är verkligen mycket stiliga! Särskilt med dig under!
Tack för ikväll - föräldrarna hälsar att "hon är ju fantastiskt trevlig den där Stina!"

Anonym sa...

Åh gulle, du vet att jag tycker detsamma om hela din familj!