fredag 16 maj 2008

Ett stort problem

En del har större problem, andra mindre. På Spray Date fick jag nyligen ett trevligt, välformulerat meddelande från en man som inte kallar sig förstortpaket, men väl något som kan sägas vara synonymt med det. Jag tänker inte hänga ut honom mer än så här.

Redan namnet gjorde mig tveksam, och på hans profilsida är en kommentar om hans nick det första han skrivit. Han skriver att han vet att det låter oseriöst, men att han har ett bra skäl.

"Den som säger att storleken inte har betydelse känner inte till min situation. 90% av alla kvinnor jag känner⁄känt skrämmer jag bort pga jag är för stor. Är så enormt trött på att först dejta, lära känna för att så småningom bli dissad. Därför är jag rak på sak nu och talar om det så att man känner till det från början."

Jag svarade honom inte, men jag funderar över om jag ska börja med samma taktik själv. Jag har ju så fruktansvärt stora bröst förstår ni. Det är därför jag inte har nån pojkvän. Män skräms nämligen av mina enorma bröst. Jag är så trött på att dejta och lära känna nån, och sen bara poff! Jag ser hur skräcken drar som en skugga över deras ansikten när jag tar av mig tröjan. Bara så ni vet. Om ni vill dejta mig måste ni stå ut med jättebrösten. Förstått.

Inga kommentarer: