måndag 22 oktober 2007

Me catwalk yessss

Ursäkta tjatet om modebloggen, men nu har jag faktiskt kommit med. Det var mam som upplyste mig. Äntligen! Jag ser visserligen ut som om jag plötsligt fått Sigourney Weavers underbett och käke, och som om jag är lika gammal som hon också. Men ändå. Mamma tycker jag ser tjusig ut!

Fast bloggkillen missade det här med mormors vind. Han har skrivit att kappan kommer från Mormors vind, med stort M. Han trodde kanske att det är en second hand-butik. Men mormors vind är inte en second hand-butik, i alla fall inte i det här fallet. Mormors vind är helt enkelt min mormors vind. Och kappan kommer från min fina moster Ingers klädmärke Josephine Modeller, som hon hade fram till slutet av 1980-talet nån gång. Det ni.

Looki, looki på You Catwalk.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är skitsnygg!!
Däremot kommer jag inte in på sidan så det var bra att du la in en bild här.