lördag 15 mars 2008

På Beyond Retro

Jenny och jag var på Beyond Retro i dag, mest för att leta kläder till den vintagebutik som Jenny ska öppna i Västervik, Jenny's Vintage. Det var lite för höga priser för att handla nåt till butiken, men vi köpte några saker till oss själva (och till Jennys familj) och njöt av butiken. Det är så fint att de har sorterat alla kläder efter färg tycker jag. Mig får det att tänka på godis. Det är smart, jag får i alla fall lust att ta på kläderna och handla.

Tyllkjolar i taket.

Färgkoordinerat.


Fin vårig tröja.


Omklädningsrummen.

Jag köpte en surfcollegetröja med neondetaljer. Tror det gula kommer bli fint ihop med mina nya gula pumps. Det rosa matchar nog min nya rosa mascara.

Tröja till Jennys pojkvän, tillika far till hennes barn.

Skohyllan i hörnet.

Inga kommentarer: